Bonjour mes amis!

Om ca tre timmar är jag på väg till Paris! Jag har sååå länge velat åka dit. Känns lite galet att ha La Fleur som efternamn men ändå inte ha varit i Frankrike ännu. Iofs så är ju La Fleur ett gammalt gammalt släktnamn från min förfader som tillfångatogs som slav från Afrika, via Frankrike till lilla Sverige. Min käre avlidne morfar har gjort ett digert släktforskningsjobb som har präntats ner i en stor tjock bok. Well, well, vilket som så ska det bli väldigt roligt att åka till Paris idag!

image595

Anledningen är också att Hamburgaren spelar på en fest som heter Panik på fredagen, se flyer nedan.

image596

Om någon som läser bloggen här har några tips som man inte får missa i Paris; vous seriez si aimable pour l'écrire vers dans les commentaires, merci!

A bientôt!
/La Fleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0