Dagens Humorstips nr 6

Adeline kommer till Berlin ikväll! Jag måste göra fint på rummet som vi ska sitta och spela in nästa P3Dans avsnitt i. Om man har det stressigt med allt dammande, tvättande, storstädande så kan man göra sig ett snabbt väldigt onyttigt mellanmål som jag gjorde idag hehe. Jag säger bara oj oj ooooj vad mycket goda äckliga saker man kan göra med Marshallow Fluff. Idag var jag tvungen att testa Fluffernutter. En Fluffernutter är en smörgås med jordnötssmör (som enligt Fluff är:  "that favourite lunchtime standby, rich in proteine"  ... ehhh och fullt med socker och fett...) och Marshmallow Fluff. Låter kanske inte som världens godaste kombo men jag var ju tvungen att prova. 

image613

Såklart var jag tvungen att använda ett onyttigt vitt bröd till också. Bred på rikligt och smäll ihop de två skivorna och Voilà! Det var rätt gott...

Nä nu får jag lägga av med amerikanska onyttigheter och gå över till de turkiska baklavasar istället som det kryllar av i Kreuzberg!

Ät flott!!
/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0