Housewives klubb på Berns 2:35:1, 21 Mars, 2008.

Det var bra igår! Men det märktes att det var långfredag och att en hel del folk var hemma, mätta och trötta efter påskmaten och inte orkade sig ut i snöstormen. Inte lika packat som förra gången, men folk var det! Och va roligt vi hade!

image611

Familjefest var det också så som det ska vara vid högtider, min ena bror Simon var där och Adelines bror Theo. Roligt! Nu sitter jag rätt trött på tåget upp till Sundsvall. Internet ombord är grymt. Men det hade ju varit fint om mer än 30 av de 120 minuterna jag köpte fungerat. Låååångsamt. Tog min en halvtimma typ och ladda upp bilden ovan. Men det va det ju värt, ehh. Nu ska jag göra musik istället! Kanske hinner färdigt en låt till som jag kan spela på Statt ikväll! :)

Love
/LF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0