Kyrktechno


Psalmer i kyrkan? Nej nu är det techno som gäller!

image579

Jag sitter och påtar med stycket som ska spelas under en modevisning som ska hållas för 900 konfirmander och utvald press på lördag. Läs mer här (skrolla ner lite på sidan)! Eftersom jag ska spela i Arvika på lördag kan jag inte närvara fyskiskt och därför kommer jag göra mixen i Ableton innan. Trodde det skulle gå snabbt och lätt. Men eftersom jag är novis i Ableton tar det en jäkla massa mer tid än att spela det live på plats! Gaaaah.

Ikväll ska jag träffa AnnaMaria. Vi träffades första gången när jag spelade på klubben Dynamic i Uppsala som huserade på Norrlands nation. Hon var en av arrangörerna bakom klubben. Jag och Håkan Lidbo var kvällen gäster. En mycket trevlig dansant kväll! Undrar när det var, 2006 kanske? Hm, jag är kass på att komma ihåg årtal, men jag vet när jag är född, det kommer man långt med. Vi ska iallafall ta en öl eller två. Eller snarare drinkar i mitt fall eftersom jag fortfarande ej lärt mig dricka öl trots det digra utbudet här i Berlin. Sen kanske vi tar en sväng till Watergate, eller så måste jag gå hem och fortsätta mixandet i Ableton, kuuuuuul!

/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0