Ny synth!

Varje gång jag går in på P3s hemsida hittar jag en ny länk till  vårt radioprogram! Senaste fyndet är nog det bästa för då kommer den upp på en gång! Prova teknikens under här.

Sen har nåt alldeles fantastiskt hänt också och det är det att jag köpt en ny synt! Det är en Roland SH-201a och den är så himla fin! Dom glömde dock att skicka med en midikabel så kan inte spela in midi än men ska hämta en sen idag. Valde mellan denna och Alesis Ion men tror jag gjorde rätt val. Måste nämligen öva mig på alla rattar som finns, det är viktigt för då är det ju faktiskt bättre chans att det låter fint i slutändan! Igår lärde jag mig iaf Depthen på Delay och Reverb, det känns bra. Lite jobbigt är däremot att jag knappt har nån plats kvar hemma... Dags för att leta studio kanske?!

image599

//Adeline S.

Kommentarer
Postat av: B

Fin geek-maskin. Fick nys om en studio på kungsholmen,
om du seriöst vill hyra studio så sula iväg ett mail.

2008-03-18 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0