Pulp, Sugarfactory, Amsterdam

Lördagsmorgonen så flög jag från Paris till Amsterdam. Blev hämtad vid flygplatsen av Liz, som bokat mig till spelningen på Sugarfactory. Vi tog en eftermiddagsfika och sen så fixade och donade jag med mina skivor tills åttatiden då vi skulle mötas upp för middag. Med på middagen förutom Liz var också Anderson Vila Nova. Han är urprungligen från Brasilien med sedan ett par år tillbaka bosatt i Amsterdam. Släppt bla låten Just You på Get Physical. Vi började middagen med champagne och två ostron vardera. Fest! Sen åt jag grillad tonfisk tills jag storknade. Jag skulle inte börja spela förrän 01.30 men gick till klubben efter middagen redan kl 23. Lyssnade på Andersons set, mycket bra.

Här är enda bilden jag tog på klubben med min iphone. Iphone i alla ära men kameran e ju inte särskilt bra i mörker, skitdålig skulle man tom kunna säga.

image606

Min spening gick super! Bästa på länge faktiskt. Berodde nog en hel del på att jag faktiskt hade tid innan att lyssna igenom alla nya låtar jag köpt ordentligt. Både början, mitten och slutet av spelningen kändes jättebra! Efter mig spelade sen Patrice Bäumel och Nuno dos Santos ett set groovigt tillsammans. De kör vanligtvis på Club 11 en gång i månaden. Zoë var också där och lade lite vokaler vid väl valda tillfällen. Vj Moi skötte visualsen. Det var en sån toppenkväll helt enkelt! :))

xXx
/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0