Statt och Fluff

Jag var och spelade på Stadshuset i Sundsvall i lördags. Tyvärr inga kort därifrån eftersom jag inte har någon kamera och min iphone är usel att ta kort med på kvällen/natten. Det var iallafall en helt fantastiskt rolig spelning! Jag gillade Sundsvallsborna och jag tror de gillade mig. Iallafall gjorde de en grym insats på dansgolvet hela natten lång. Det var förresten Eric S som bokade mig upp till Sundsvall. Jag lyssnade en hel del på hans "You are somebody" när det begav sig!

Spelade till 03 och som vanligt är man rätt uppe i varv när man är färdig efter en spelning så jag kom väl i säng runt 04.30... och mitt tåg gick 08.11 från Sundsvall till Arlanda och sen flyg direkt till Berlin. Jag var trött igår. Men blev glad när jag fick en fin påskpresent:

image612

Gott!

/LF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0