David Guetta vet hur man festar

OMG vad mycket folk det var på Cafét igår. Jag och Ida hade det rätt soft ute på terassen. Dock så gick det inte att ha infravärmen på eftersom alla rum var på och de hävdade att strömmern skulle gå om de smackade på den också.. så jag fick alltså stå och frysa. Och när man fryser så blir man stel och spänd i hela kroppen och till det stå fem timamr i högklackat på stengolv, vad tänkte jag med när jag gick hemifrån? Men Ida och jag fixade biffen. Sopade undan det mesta glassplittret och lade ut ett gäng handdukar på golvet och tog av oss skorna och stor i struplästen/barfota.

image658

Terassen stängde redan kl tre men Guetta och Housemaffiakillarna spelade till 04 så jag och Ida tog en sväng upp dit. Vi möttes av tonerna från The Love is Mine.... ni kan ju tänka er hur hysteriskt det var.. Vi tog skydd bakom dj-båset en stund. Jag var för trött för att kasta mig ut i folkhavet och dansa men det var andra som skötte det bra.

image659

Nu ska jag sova en stund. Klockan 17 ska jag vara på Nordic Light och spela på deras Friday Light Session till kl 21. Sen är det Housewives på Berns 23-04. Djmaraton. Kom och häng med mig på Nordic och/eller Berns ikväll!

xXx/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Björn

Friday Light Session? Låter spännande, hur var det? Låter som en "förklubb" med lite lounge-tema? FlIM som var där på onsdagar var super!

2008-05-15 @ 12:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0