DJ maraton!

Hej hopp,

nu är det pepp inför ikväll! jag ska spela typ 8 timmar. Runt 80 låtar räknar jag med att det kommer bli, det är en hel del det.

Först spelar jag på Ljungrens (Brunogallerian) med Devi Brunson. Det ska bli kul för jag tänkte spela sånt som jag inte direkt brukar spela annars. Och sen för att jag inte har spelat med Devi sen Fredsgatan förra sommaren heller! Eller jo förresten vi körde på NEU nån gång kom jag på nu.

Därefter så blir det Junction på Esque och White Room, där jag spelar i White Room delen och Abe Duque spelar i Esque delen. kommer nog bli riktigt kul det med, har inte kört där inne på White Room förut. Och enligt Fredrik så var det bäst där inne förra gången och då körde Ida Engberg. Så kan nog inte bli annat än bra. Jag var lite rädd för att folk skulle dra från stan pga helgen, men det verkar som dom flesta har hållt sig hemma iallfall.

Men varför kan man då undra händer allt på samma gång? Det har hänt mig förut en gång också, då jag först körde på nån Monday Bar fest på Berns och sen körde sista passet på Spy Bar, på den tiden det var stort dansgolv i Victoriasalen. Och i höstas när jag körde i Linköping på fredagen för att sen åka direkt till Uppsala på lördagen. Skumt alltså, inte som att jag spelar så JÄTTEmkt själv längre liksom men ändå blir det såhär.

Men hoppas att ni vill komma iallafall! Ljungen har öppet 21.0-01.00 och Junction 23.00-05.00!!

komkomkom!!!

image653

Och jaaa, dom har skrivit fel. Ska inte stå så där. Rättså irri måste jag säga.

//Adeline Supreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0