Dubbe på tisdag?

Michel, en bokare som tidigare bokat mig till C-bar i Dubai ringde mig precis. Stressad som vanligt och sa typ " hello Sanna, I know it´s a short notice but can you play in Dubai on tuesday? Jag: Tisdag, ehhh yes, I guess... Michel: Ok ok ok, can you please help me check flights from where you wanna fly from. Jag: Well I need to fly from Berlin, but fly back to Stockolm already on Wednesday. Michel: ok, ok, o check the prices and get back to me asap!" Okeeej..

image667

Så sköts bokningarna i Dubai... haha. Nä egentligen inte, när jag spelade där sist så bokades det tre månader i förväg...

Men nu återstå att se om de har råd med en inte så billig typ sista-minuten-biljett till Dubai och mitt gage på det.

Dubbe eller Berran på tisdag det är frågan det!

/La Fleur

Kommentarer
Postat av: ColinZeal

:O

Jag önskar att mitt jobb drog mig till Dubai en tisdag.
:P

2008-05-15 @ 20:54:10
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: La Fleur

Hehe, ja det är en bra löneförmån man har med resor all inklusive :)

2008-05-18 @ 13:34:51
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0