I Istanbul

Landade precis i Istanbul, som den internet torsk jag är så sökte jag upp första bästa WiFi-ställe. Fullträff direkt, det är gratis *lycklig*. Och så beställde jag en kopp grönt te och en brownie. Brownisen kom med grädde OCH glass, kan det bli bättre?

image675

Enda smolken i min bägare är att jag glömde min laddare! Sjukt irriterande... kanske har de på hotellet.. eller inte. Kan ju köpa en ny, men det blir fjärde laddaren jag köper isåfall pga att jag glömmer att packa ner den. Kan inte lägga fler tuss på laddare, får snåla med batteriet istället.

Nu har jag ätit upp brownisen och mår illa. Ska bränna en cd till spelningen imorgon tänkte jag innan datorn dör. Hetsköpte lite låtar på Beatport igår, bla en och annan med Dubai i åtanke, vad sägs om Laid Back Luke remixen av Get get down med Paul Johnson tillexempel? hehe. Det är dom värda sheikarna i Dubai! Då kanske de köper ännu fler champagneflaskor när jag spelar (det gillar klubbägaren). Det blev ett dussin eller fler (och då snackar jag inte mousserande vin utan riktig dyr champagne. Som de ska skåla i med djen för varje flaska. Jag var lite lätt iriiterad över det förra gången (blev störd i mitt spelande), men fick det förklarat för mig att dom gör det som för att tacka mig för bra musik. Jag tycker dom borde dricksa mig istället för att köpa champagne hehe. Kanske ska ställa upp ett litet champagneglas där jag skriver : Tips, please. Hahaha.

Okej, nu ska jag slicka upp chokladsåsen också.
Förresten, jag kommer träffa en svenne i Dubai, trevligt va?! Jonna och jag har inte träffast förut, men hon är bästis med Gahzal som jag känner. Så vi ska köra en Sweden United i Dubbe. Eller nåt, fresh.

Hoþça kal!
La Fleur

Kommentarer
Postat av: malmliden

Dubai låter ju inte heeeelt fel! hoppas dock att det inte får östersund att blekna i jämförelse nu till helgen=)
mera laidback luke till folket!
lycka till så länge

2008-05-20 @ 20:08:09
Postat av: Je suis une bra parti

men sanna rå! fyra laddare det går ju inte! Du som reser så mycket. Har du ingen pack lista. Ett år jag var borta nästan var helg hade jag en lista med "nödvändigheterna" det som alltid kom med oavsett typ:

tandborste + kräm
underkläder x
pass
sovkläder
monil + laddare
dator + laddare

ja typ så...listor kanske inte alls är din grej iofs...då ser jag fram emot nästa inlägg vid inhandling av laddare 5!

kram

2008-05-22 @ 00:50:53
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: La Fleur

martin - nejdå, jag älskar alla mina spelstäder! och östersund kommer ju bli mer exotiskt eftersom jag inte varit där tidigare (dubai har jag spelat i förut!) :D

lollo - jag ääääääälskar listor, jag är ett listfreak hehe. bara att om jag skulle skriva listor inför varje resa skulle jag inte hinna ngt annat typ, men jag borde göra en fin lista och rama in typ som jag återanvänder! den du! :)

2008-05-22 @ 12:22:37
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: je suis une bra parti

Hallo,

alltsa du gör bara EN lista med saker som ALLTID är med..som typ utgangspunkt...det första att lägga pa sängen liksom..

jag älskar med listor och excell ark...jag är är riktig nööörd...hihi.

kram!

2008-05-22 @ 17:12:50
URL: http://EttBraParti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0