Örebrohäng

Trodden jag skulle vila upp mig, men just nu är jag så trött så jag snart stupar. Sömn har varit en bristvara, men jag har därför också hunnit med massa roliga saker, sova kan man ju göra en annan gång..

Jag spelade ju på Backstage i onsdags. Det var roligt! Helt klart bästa spelningen i Örebro. Min rara syster fotade mig med sin kameramobil och skickade mig ett MMS kl 04 på natten.

image654

Det var svettigt. Mitt hår fluffar upp sig nåt otroligt när det är fuktigt och varmt, inge fint. Men vad gör det om hundra år!?

Igår kväll åkte jag hem till en mycket god vän, Pernilla.Väldigt trevligt som vanligt! Vi skulle gå och lägga oss tidigt eftersom klockan skulle ringa 04.40 idag då vi skulle göra oss redo för hopptävling. Hon skulle tävla med sin häst och jag skulle vara hästslav. Det var väldigt roligt, förutom att jag var sjukt trött eftersom vi inte gick o la oss förrän kl 01 och jag sov nästan ingenting, känns som om jag hade mer tävlingsnerver än henne. Kl 11 när jag kom hem idag hade jag redan varit upp 6 timmar och klockan kändes som mkt mer än förmiddag. Tog en dusch och åkte med syrran in till stan. Köpte ett par skor. Har länge behövt ett par danspjuck till Berlin, funkar inte riktigt att köra high heels 8 timmar på Panorama bar... så så snart jag är back in Berlin ska de invigas!

Lite senare mötte vi upp Hassan och Jonas för en fika. Jag åt en bit kolatårta OCH en budapestbakelse, mådde sjukt illa efteråt, kan varit sömnbrist eller sockerchock.. När vi kom hem så sov jag två timmar men är nu alive kickin again. Dock blir det en soft hemmakväll, så skönt!

Hoppas ni haft/har en skön helg!

Puss på Er!
La Fleur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0