Soundcloud

Här är en liten del av min profile view hos Sound Cloud. De hade fest på sitt feta kontor här i Berlin i söndags. Jag kom ju lite sent eftersom jag landade först kl 18.30 med flyget på Schönefeldt så jag missade en väldans massa god mat och dryck, solen på terassen, 50 djs och liveakter springades på hustaket men det var trevligt fortfarande när jag anlände vid åtta tiden!

image666

Sound Cloud lär ni höra mer om snart om ni inte redan gjort det! Beta versionen är det änsålänge begränsat antal användare till, men snart släpps det till fler hungriga musiksjälar.

Idén är kortfattat att man kan dela med sig av sina egna produktioner och på så sätt få feedback, input mm. Du kan ladda upp dina låtar och användare kan gå in och kommentera i själva ljudfilen, mkt smidigt, användbart och kul!
Det finns andra användningsområden och planer men vet inte hur mkt jag kan outta än utan att få smäll på fingrarma bara hehe.

Signa upp er på nyhetsbrevet sålänge här!

/La Flööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0