Housewives tracks!

Äntligen!



Komsi komsi till vår Myspace och lyssna!

xXx
Housewives

Kommentarer
Postat av: Henrik

Har lyssnat på er i P3Dans, och det gav mersmak, ni har sjukt härligt gung!



Keep up the good work!

2008-10-21 @ 10:53:01
URL: http://tankar.shogunatet.se
Postat av: Linus-Växjö

Grymma låtar! Riktigt skönt flow i dem. Däremot hade jag viljat ha en till channel i hot stuff (iofs kompenseras det ganska så bra med vocals). Lycka till i framtiden!

2008-10-21 @ 14:00:46
Postat av: My

Grymt jobbat! Jag längtar efter att få höra dem live. Tyvärr är jag i Berlin när ni kommer till Arvika. Skit, skit, skit. Men eventuellt har jag ett gäng nya dj-kursare som kommer och hälsar på. Ni är kalasgrymma!

2008-10-22 @ 07:57:13
URL: http://tajtallrajt.blogspot.com
Postat av: Anonym

My - jaaa, vi ska spela dom live första gången som Housewives på fredag på Berns 2:35:1 i Sthlm. Men det ska bli kul att förhoppninsgvis kunna köra dom live på riktigt på festivaler i sommar :)

Synd att vi missar dig i Berlin o du oss i Arvika.. men vi ses förhoppningsvis snart igen!



Linus-Växjö - tack! :-)



Henrik - kul att du gillar, vi hörs på P3 Dans igen nästa gång, 15 Nov!



xx

La Fleur

2008-10-27 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0