Down with it..

Ja, jag lever..! Har börjat mitt exjobb och försöker fokusera på att samla mig, bli av med spänningar i ryggen, inte flänga runt så mkt, börja om på sätt och vis liksom. Har flyttat tillbaks till stockholm och studio, men inte för alltid förstås.. På väg är jag ju som vanligt, iaf i tankarna. Trodde inte jag skulle gilla det så mkt men det känns riktigt bra. Lite varmare väder är det enda som skulle önskas. Men det kommer väl förr eller senare det också, som det mesta.

Tänkte tipsa om en text som jag jag läst i veckan. Den ligger här. Den handlar om idevirus och viral marketing. Ganska insprierande tycker jag, skönt att bli lite bildad, få läsa lite härlig amerikanska. Alltid nyttigt.

Såå, det var väl ungefär det jag tänkte säga just nu. Kommer med vidare uppdateringar framöver. Som det ser ut nu kommer det hända riktigt bra saker senare.

x x x
Adeline Supreme




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0