Hallåj

Ja, hej, det var ju ett tag sen vi skrev nåt personligt i den här bloggen... Jag har tänkt att jag skulle börja igen dom senaste dagarna, oså hipp så händer det!

Spelningen på Marie Laveau i fredags var jättekul! Cristian Dinamarcas klubb är full av dansanta glada personligheter. Och Nadja Chatti som är resident på Kruthuset annars värmde. Alldeles sådär lagom värm, inga bloghits bara fina rytmer. Tack gode för det.

Jag ska för övrigt flytta till London om nån vecka eller två. Det blir fint. Bara leva i musikens värld ett tag, eller ja, ett tag, det är nog för evigt. Men okej, London är inte för evigt, det är en ganska jobbig stad men jag har iaf några fina vänner där. Och min plan är att bo så nära parken som möjligt, då får jag lite andrum.

Nåja en ny vecka imorn! Mycket jobb denna vecka, alldeles för mycket med tanke på hur trött jag är nu.
Men vi hörs nog ganska snart igen x x Adeline S.

Kommentarer
Postat av: Viktor

När spelar ni i sthlm nästa gång ? : ) Hittar ingen kalender..



kram

V

2010-04-04 @ 02:15:34
Postat av: Adeline S.

Vi kommer att spela under sommaren, men datum är inte spikade än... Men vi hoppas kunna avslöja dom snart! :)

2010-04-16 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0