Stekarfest med David Guetta

Oj, vad det hetsas om David Guetta på Café Opera 8 maj.

image646


Jag får väl se till att göra det lite jag också då. Ska ju ändå spela där tillsammans med Ida Engberg. På Operaterassen, så nu vet ni var ni ska hänga. Skit i Däjvid, kom och häng med Ida och mig istället. Hehe närå, ta er en titt på fransosen David också, han är född 1967, kan man inte tro va? Undrar om jag också kommer spela skivor när jag är 41 år. Det får vi la se då... Det kommer troligtsvis dansas hejdlöst till The Love Is Mine och hans nya låt Baby When The Light på Café Opera. Åååhhh jag blir nästan lite sugen på att dansa och dricka champagne i en glittrig festtopp jag också! Kanske smiter från Ida på Operaterassen och dansar mig svettig till commehouse..

Hm, isåfall måste jag nog peppra mig med Berlintechno innan dess. Ypperligt tillfälle är ikväll. Radioslave spelar på Panorama Bar. Tanz!

Tschüss!
La Fleur






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0