Blümchen på Weekend club, Berlin 23 november, 2007. Del 1

Jag fick precis ett sms från Ralf där det stod : "You played fucking good last night..." Så jag tänkte jag skulle ta mig i kragen, gå ur sängen, dränka bakfylleångesten i apfelsaft, kolla i kuvertet med gaget från igår och se så att jag inte drömt att jag fick sjuuukt bra betalt och skriva ett blogginlägg om gårdagskvällen.

Den började på Rodeo, en jättefin restaurang som ligger på en bakgård i ett enormt stort hus som i sin tur ligger på Auguststrasse 4. Fan det är nästan ibland så man inte vil skriva ut alla små pärlor.. man vill ju helst vara den enda turisten på alla grymma spots liksom hehe. Men Rodeo har de flesta säkert redan fått nys om, så va tusan gå dit! och käka om ni är i Berlin! Med på middagen var Vincenzo, Ralf (Mobilee Records), Harald som jobbar som designer tror jag det var, och Marcus, ägare till Weekend club.
Vi beställde in massa scampi, såå jäääääkla gott! Till det kom en god sallad och bröd. Jag älskar att frossa i det godaste och äta sig mätt på det. Man blir så nöjd! Påminde lite om i somras när jag fick äta egenfiskade kräftor hur många som helst.. annars är man ju oftast på kräftskiva och så får man äta typ 8 kräftor, det är inte tillfredställande. Nästa gång ska jag fan köpa tre paket själv och trycka i mig. Och skita i bröd och annat tjafs som är till. Ehh okej sorry för lång ointressant utläggning, men min hjärna är lite fluffy idag..

OMG! Kl är 19.47, jag ska vara på middag kl 21 med Peo och Calle... oookeeej. STRESS!
Forstätter imorgon/inatt...

Påt igen då...
/La Fleur

+++
Just have time to write a few lines about yesterday... the night started out nicely with dinner at Rodeo! Tell yu more later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0