Music till ikväll!

Inhandlade ett gäng på Melting Point på Kastaniealle i onsdags. Och som tur är kan jag numera lyssna på dom hemma eftersom jag har införskaffat den ljuvliga portabla skivspelaren från Numark. Fantastiskt!
Min favorit från skörden är:

Radioslave - Bell Clap Dance (Sebo K remix). Lyssna på den här!

image381

Med det inte sagt att det är favoritlåten för kvällen eller att det är så det kommer låta ikväll... den som lever får se.

Ska bli roligt ikväll! Peo och Calle är i stan och hälsar på från London. Har skrivit upp dom plus ett gäng till på listan så jag hoppas lite på den supporten jag skrev om tidigare ;). Calle samarbetar för övrigt tillsammans med Dj NibC under namnet Tyken, de har bla gjort den grymma låten "Every Word". Nog om alla andra, nu ska det bara handla om mig mig miiiiig! Jaaaag spelar lite skivor ikväll. Jaaaag gör lite musik iband också. Haha. Ni ska få lyssna snart...

Önskar jag kunde prata med en viss person nu och bli av med lite nervositet inför kvällen, men nej det går inte just nu... saknar det redan!

Nu ska jag gräva lite i skivvväskan.
Och inatt ska jag vara offrig med kameran så det dyker upp lite roliga bilder här imorgon!

/La Fleur aka Blomman aka Dj Blümchen tonigt!

+++
Just writing some not so interesting shit about tonight... I´ll ope to see you all guys in Berlin at Weekend club tonight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0