Tyskt mobilnummer

Finally!!!! Jag har ett tyskt nummer. Vilken tid det har tagit, jag orkar inte ens skriva ner en liten del av allt det strul det harvarit. Jag säger bara HATA E-PLUS!!! Nu har jag T-mobile istället. Kommer mao inte kolla mitt svenska nummer så ofta så smsa/ring mig på +491515... eh kanske dumt att skriva ut sitt nummer hä? Inte för att jag tror jag skulle bli nerringd, men iaf. Jag ska nog sprida numret ändå. Om ni inte har det och vill ringa mig så let me know! :)

image351 image352

Blablabla blablablaa.
/La Fleur

ps. jag orkade inte gå och handla några skivor idag. Det regnade för mkt för att det skulle vara härligt att spriga mellan skivaffärer hela dagen. Men jag ska göra ett nytt försök imorgon!

+++
I have a german numer finally! After almost a month of waiting, grrr. Anyway, now I have it and I´m happy!
Tonight I´m going to Watergate to celebrate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0