Stil in Berlin

När jag och syrran var på stan i lördags sprang en tjej ifatt oss och frågade om hon fick ta ett kort på mig för "Stil in Berlin". När det kom fram att jag var svensk suckade hon och sa att nästan alla hon tagit kort på den dagen var svenskar. Och att tyskarna inte hade någon stil. Håller inte helt med, men jag fattar vad hon menar hehe... Jag och Adeline har dock träffat på ovanligt många snygga välklädda tyskar de senaste dagarna! Härligt!

image292

Som vanligt är jag ugly på bild, men jag börjar vänja mig efter allt bild-bloggandet...

Så nu ska jag läsa Stil in Berlin varje dag och sen stalka dom få snygga tyskarna, moahahaha...

/La Fleur

Kommentarer
Postat av: s

var kommer den snygga jackan ifrån?

2007-10-13 @ 11:00:38
URL: http://sussiella.blogg.se
Postat av: Karin

Dagmar är märket om jag inte tar fel!?

2007-10-14 @ 17:36:25
Postat av: Adeline S.

jamen det äär Dagmar!

2007-10-14 @ 19:30:03
Postat av: La Fleur

Visst är det Dagmar! :) Kolla in www.houseofdagmar.se

2007-10-15 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0