Hanna Fridén - blogg

Kommer hem från en lååång kväll ute. Middag med Jacqueline och Paula hos Karin. Sen till Berns 2:35:1 där jag mötte upp min andra hälft Adeline Supreeeeme. Rätt soft, men vi blev rastlösa och gick vidare till China! Det är där det händer nästa fredag! 28 september! Housewives har höstpremiär på China! Weeeeeheeee!
Ehh okej, sorry, kan inte låta bli att hetsa.. men det var ju inte det jag skulle skriva om egentligen..!

Tillbaka till saken, jag är nu hemma, lite parrad, trött, men rätt nöjd med kvällen och sitter och slöar på bloggar och glider såklart in på Hanna Fridéns blogg som är standard, och vad ser jag:

image254
Roligt! Och det är sant som hon skriver. Att vi blev tända på att börja blogga efter att träffat Hanna en kväll i trappan på F12 i somras... Vi lärde känna henne när hon fotade på Teatron (innan det blev Esque) som vi startade vår Housewives klubb på hösten 2006. Oj, tiden går fort när man har roligt... Hanna e en sån där tjej som jag önskar att jag va lite mer av när jag va ung.. okej jag är inte hundra år men jag e äldre än Hanna hehe.

image256

Så om det är någon som läser den här bloggen som inte läser Hannas börja gör det nu:
http://frankincense.blogg.se/

Godnatt!

La Fleur

+++
Just arrived home after a long night out.. This made me a little bit more alert and gave me the power to write a blog note 5.40 in the morning! Check out fantastic Hanna and her blog here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0