Housewives klubb på China teatern, 28 september, 2007

Kan inte direkt flasha med ett gäng roliga bilder från i fredags jag heller. Ett ganska magert bildmaterial, var så himla stressad mer eller mindre hela kvällen och då blir man som bekant glömsk.
Flåt till alla som jag inte hann prata med eller bara var allmänt frånvarande mot, var sjukt stressad och det släppte först kl 02.30 när jag svepte två drinkar på raken.. nej, inte så bra avslappningsstartegi, inget jag använder mig av som avslappningsmetod randomly. Det händer ju iofs att jag kommer hem från jobbet, det har varit en tuff dag och jag är uppe i varv... då brukar jag blanda jag till två stycken GT som jag sveper diiiirekt.. SKOJA! haha.

image276

Adeline klipper ut våra fresha Vanishdrinklistor till tavelramarna. Redan här kan ni se det härjade anletet hos en jäktad person hihi...

image279

Dansgolvet med fluoroscerande tvättlinor i taket med vita kläder på som hade varit sååå snyggt om uv-lampan hade fungerat...

image278

Hahah, vi ser verkligen heeelt galna ut på alla bilder!

Det blev en jättegrym kväll!

Trots en del missöden som tex;
* såpbubblemaskinen läckte och pajade vilket i sin tur orsakde
* 3 l såpbubblevätska på golvet vilket resulterade i att strömmen gick på hela ovanvåningen, och under en tid som kändes som en evighet så var vår monitor i dj-båset den enda ljudkällan. Såpbubblemaskinsläckaget resulterade även i att
* UV-lampan pajade så det inte blev inte direkt den förväntade effekt med flouroscerande tvättlinor med vita kläder på som vi hade tänkt oss...
* strömavbrottet stängde även av våra tv-apparater som skulle visa våra nya snygga visuals. Vi hade såklart kunnat sätta på dom igen om vi hade vetat att de var av men vi hängde i dj-båset och tänkte inte på det.
* någon hade också snott den grymma Pionéer 800-mixern så vi fick spela på en sunkig 600, visst det är väl inte hela världen men så himla typiskt!
* djbåset ska stå på en scen så man kommer upp lite och har överblick över dansgolvet, men den hade också "försvunnit" spårlöst.

Well, well, man kan ju inte få allt, vi hade iaf det viktigaste av allt; grymma människor på klubben!!!

TACK ALLA SOM VAR DÄR! Ni är bara sååå bäst! Vi <3 er!

Nu kommer vi maxiladda och fixa till 13 oktober och Adeline har redan gjort en ansvarsfördelningsplan, duktigt va? ;) Men på riktigt så kommer det vara om möjligt ännu grymmare, vi kommer ha en av mina favortidekorgrejer till nästa gång!!! Kan inte avslöja nu ju.. men det kommer bli FETT!

Kärlek!
La Fleur

+++

A few pics from the our premiere club night at the China theatre. I promise you that I next time will use the camera more frequently! Anyway, it was a great evening despite some technical difficulties due to a leaking soap bubble machine..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0