Vad tar en dj på sig?

Fick höra att jag var på bild på Veckorevyns hemsida där de bloggar från Modeveckan.
Jag var där med Jessica. Hon är en underbar människa, grym stylist och visningsproducent som vågar!

image542
Konstigt hur många tryckfelsnissar som kan vara igång samtidigt.. För det första rescenserade vi inte Dagmarvisningen, jag var inte ens på den, utan det var Hopes visning vi pratade om! Det började coolt, laser, tuff musik och mäktig känsla som liksom bara tappades mer och mer ju längre visningen gick... Och Jessicas jacka var inte vintage, men what the hell...

Nu kan jag inte låta bli att modebloggshetsa lite på mitt sätt: Hopes visning var som jag nämnde ovan, Velour var väl okej, men inte så spännande, några fina skjortor fanns det som man skulle vilja norpa åt sig i höst. Minimarket var bra, castingen av modellerna skiljde sig rätt mkt från visningarna innan och blev en bra kontrast. Man behöver ju se lite nytt när man hänger i samma lokaler under x antal timmar. Sen var det dags för Minimarket, jag vill ha deras katt-tisha. Jag ääälskar katter! Sen begav vi oss till Whyredvisningen. Bra avslutning på dagen/kvällen! Hår, make, styling, musik, hade en röd tråd och lokalen bidrog såklart också till känslan, fint helt enkelt! Så nu får det vara nog, ni kan läsa om Modeveckan på typ femhundraåttioelva andra bloggar (som kan sin sak bättre (inte alltid..) så ni ska inte behöva läsa det här också.

Förresten, lite till... spelade ju Styleins visning i onsdags också, det gick bra. Men det va fanimej inte lätt. Ingen monitor och ljudet är riktat mot catwalken och det studsar runt i lokalen och låter galet när det kommer till mig, vilket gjorde att jag var tvungen att mixa i lurarna. Det brukar ju va lugnt, men nu var visningsmusiken så hör så den överröstade det jag försökte hörde i lurarna.. men men, musiken va grym iaf hehe.

Så, nog med mode!
/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0