Arvikafestivalen part 2

Vilken grym spelning vi hade på Arvikafestivalen. Det var tänkt att Adeline skulle skriva det här blogginlägget, men eftersom hon just nu befinner sig i Italien med sin mamma förmodligen sippandes på en juice vid poolkanten så utser jag mig härmed till blogginläggsmästare med typ 100-0 och skriver ett till...

Iallafalla lägger upp lite fina foton från Rockfoto nedan. Ni finner fler (mindre smickrande) bilder på oss på deras Rockfotos hemsida också.











Här är två bilder från en glad fetsivalbesökare som heter Pär, som jag tog mig friheten att sno från FB:





Tack för all Housewives-dans framför scenen, ni var bäst!

Kärlek!
/La Fleur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0