IFA och Pacemaker

Tradefair IFA, en av världens största mässa för ny elektronik... låter spännande va? ;) Ja det låter ju faktiskt rätt spännande när jag tänker efter.. Dit ska jag och Adeline imorgon med Pacemakern.

IFA is 

... one of the world´s largest consumer electronics trade show
with 1,049 exhibitors and 212,494 visitors (2006)

... the industry's number 1 order placement venue
with a volume of EUR 2.5 billion

... a trade show for both industry experts and the general public
with unique trade visitor services, special events and a comprehensive program for consumers

... a spectacular media event:
6,519 accredited journalists from 74 countries including 5,211 media representatives from Germany and 1,308 from other countries, IFA reports appeared in trade journals around the world as well as in 100 German dailies and 80 foreign newspapers

PACEMAKER IS

image180

Kära Pacemakern.. snart släpps den i handeln, kommer den bli årets julklapp månntro?
Kolla in mer info på hemsidan här.

Flyget går 07 någonting, jag vet iaf att taxin kommer och hämtar upp mig kl 05.30 så jag borde kanske gå o lägga mig snart... Ska bara packa, äta mat, duscha, kolla igenom skivorna till spelningen i Halle, DE 1 sept, ska bara.. kommer antagligen sluta med att jag inte sover alls, som vanligt...
Blev ju ganska sömnig av att läsa igenom det här tråkiga blogginlägget iofs hehe.

Godnatt!
//Blomman

+++

Tomorrow morning Housewives are going to Berlin and the tradefair IFA with the Pacemaker! Come and try it out if you are there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0