Put On Your Dance Shoes - ny mix!

Den spelades in för ca två veckor sen. Men vi har inte vågat outa den på bloggen eftersom vår hemsida stängdes ner förra veckan pga mer än 600 personer hade laddat ner vår mix  from 8-10 augusti! Superhärligt att så många gillade vår mix, men tråkigt för oss att vårt webbhotell ONE ville mörda oss.

Jag fick en förfrågan förra veckan att lägga upp min mix på Odeo Radio, men skickade in vår nya Housewives mix istället, eftersom jag själv e såååå sjukt seg på att spela in nya mixar. I hate it, så det blir aaaaldrig av. Men man ska aldrig säga aldrig hehe... jag vet det e flera personer som gett upp hoppet om att jag någonsin ska spela in en ny, fast det är kanske just då det dyker upp en ny La Fleur mix och suprisar...! (Gick ni på den? ;)

Så en av anledningarna till den massiva bedladdningen var Odeo Radio. De hade lagt upp vår mix på deras site och streamat den från oss och iom det från One. Men efter vi bett på våra bara knän till One och efter att Odeo fixat upp vår mix på sin server så va saken biff. En annan anledning till antalet nedladdningar var också min indiske vän som blev helt exalterad över mixen och skickade den till typ halva indiens befolkning. Och den sista men inte minsta anledningen är alla våra faaaaaaaans som laddat ner såklart! Faaaantaaaastic!

Så lyssna/ladda ner gärna  fr Odeo Radio så slipper vår hemsida stängas ned igen hehe...

Housewives - Put On Your Dance Shoes Mix!

Enjoy!

Audiohugs! (som min rara vän fr Alcalica brukar skriva)
La Fleur

+++

Housewives have recorded a new mix called Put On Your Dance Shoes.
Our website was shut down because of the numerous downloads.. but now it´s alive kickin again so have a listen to the mix! Hope you´ll enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0