Växjös FM festival vs WOW

Åh så var det dags igen! Gud vad härligt att komma bort ifrån Stockholm, det behövs garanterat varannan vecka eller så. Så nu är jag i Växjö, La Fleur kommer i bil från Göteborg men dom har kört fel så jag får sitta här själv. Men det är väldigt underhållande ändå för jag har bästa lyssnarinställningen på Rix FM festivalen som kör för full gång på Stortorget. Om jag inte hörde helt fel så ska Bosson köra, det vore så jävla grymt faktiskt och då är det nästan så jag pallrar mig härifrån dit bort för att dansa lite. Men innan dess så lär dom ju hinna avverka alla dom senaste årens Rixhits i sjukt tråkiga svenneversioner. Annat skulle det vart med salsaversioner eller nåt annat sånt spexigt.

Så The Dizzle på Terrassen ikväll och Göteborg och Way Out West imorn. Jag har en så fin kompis som har en biljett till mig så jag kommer kunna glida in hur bra som helst. Och jag får se Kanye West, det blir så himla kul! Inget annat har jag egentligen planerat att kolla på än, men jag ska ta en titt på schemat igen. Annars blir det nog mycket bra häng där iallafall. Ska försöka få med mig Flurry in också.image123
Här är utsikten från mitt fönster. Det stora tornet i mitten ni ser är ungefär där festivalen håller hus tror jag!

Nu ska vi gå och äta med arrangören, jag är hungrig. Men vi ses snart!

Lovie / Adeline Supreme


Kommentarer
Postat av: L' arrangör Kenny

Är detta de 50 minuterna på internet, det bjuder jag på :) Bra drag igår, efter att ha trissat upp folket inför kvällen så blev det ju super! Dock får felstavningen the dizzle minuspoäng på det hela. Hehe..
Bästa!

2007-08-11 @ 14:51:00
Postat av: Adeline S.

eeee, förlåt!

2007-08-12 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0