VVSS - vittvinmedstefanosanna

Hm, alltså det är få personer som är så smarta! Alltså på riktigt smarta, som inte behöver läsa sig till grejer och få 5a bara för att visa sig smarta, för såna får man verkligen nog av på KTH. En av dom som klarar sig utan KTH är Stefan, han är så sweet o han kan typ allt. Ja det kändes så igår iallafall. Han vet liksom hur man ska agera i såna jobbiga situationer, men förhoppningsvis vet jag också det om några år?! Eller aldrig, jag vill mest bara skrika och följa mina känslor 4eva. Ok, men nu vill jag visa dom finaste bilderna jag tog igår, comes here:


image145

Stefan har iallafall utsikt mot NKklockan och det är fett värt. Jag och Fluiry blev avundsjuka.


image146

Sååå sweetiepie!

+++

Sometimes smart friends are all you need. And the good news for everyone not attending KTH is that smartness comes from within and not from some probability theories book. Congrats to you and not to me!

/AS


Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad snygg jag är, nästan den bästa bilden jag har!
Haha lycka till sötisar snart får vi ses igen, så mysigt!

2007-08-25 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0