Bagheera Game Over

Veckans Rodeo-utskick innehöll en rolig bild från Bagheera i tisdags. Nej nu är det ju inte Alex Schulman, bara att Andreas som han heter egentligen väldigt väldigt ofta får höra att han är lik Alex. När Anders inte är Alex så är han en jävligt grym trummis. Spelat länge med Fibes oh Fibes förut men håller nu på med nya projekt.
image425

Bagheera är en klubb som drivits av Jonas Rathsman, Kärleks Johan, NibC (och i begynnelsen var även Dj Tyfe med) i ungefär 5 år. Men i tisdags var altså sista gången. Eftersom jag var i hoodsen efter spelningen på Lokita i lördags stannade jag kvar och shakade that ass i tisdags. Rolig kväll! Jag säger bara:

"Känn kärleken, ge kärleken, få kärleken!"

/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

Haha. Jag kan se framför mig hur Johan gick lös på micken denna SISTA Bagheera kväll.

Men hans form av "kärlekshjärntvätt" kan man ju leva med.

See you soon insomnia.

2007-12-14 @ 18:23:39
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: La Fleur

Oh yees! Du har så rätt så rätt, men det var en kärlekens kväll så känn kärleken, ge kärleken, få kärleken kunde inte sägas för många ggr.. eller nja.. nästa inte hehe.

2007-12-16 @ 05:30:43
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0