La Fleur at Lokita, Respekt, Göteborg, 8 december 2007

Sorry för att det blivit liite tunt med inläggen sen i fredags, men jag har inte haft någon tillgång till internet. Men som tur är så har vi ju den andra halvan av Housewives, Adeline, som bloggar för fullt! Jo jag var ironisk... tror det blir bättre när hon skrivit sina tenotr, tills dess håll ut..

Jag klistrar in den enda bilden jag tog från spelningen i lördags:

image422

Som ni ser så var Parham också och spelade på Lokita. Parham har nyligen flyttat hem från Barcelona där han har hållit hus de senaste 2,5 åren. Till vänster har vi Henrik aka Dj Futeki, en av Lokita-killarna. Spelningen gick bra, folk var på hugget och dansade hela natten!
Kul att vara i Göteborg igen med andra ord :)

/La Fleur

+++
Played in Gothenburg this weekend. (again!)
Really informativ and interesting information in the translation section... Sorry for that.. will try to be more international next time and write a small essay in english ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0