Lördagsfödelsedagshäng och söndagsmarknadsbläng

Igår var en jättekul kväll som började hemma hos Karina i Mitte. Gigi fyllde år och det skålades hejvillt.
Efter det gick alla i smalad tropp till Cookies nya lördagsklubb Crush. Eller inte Ken, han skulle vidare på Paul van Dyk´s födelsedagsfest i Prenzlauerberg. Haha roligt. Jag hade lista dit också, men vi kom aldrig iväg. Men Ken rapporterade att det var mkt untz untz.

image430

Ovan är Sheba och Malte, jättegulligt par som kom från Hamburg och hälsade på. Malte har förresten producerat en hel del tillsammans med tex Martin Buttrich, men satsar nu mer på två egna band och soloprojekt.

image431

Här är jag, ser galen ut. Taan och Gigi som fyllde år!

image432

Jag och Karina. Hon är från Colombia men bor i Berlin just nu och jobbar i filmindustrin. Hon är väldigt rar!
Kvällen på Cookies va trevlig, jag dansade flera timmar innan det var dags att gå hem.

Idag har jag varit med Lollo på Holy Shit Shopping på Café Moskau, ungefär vid Alexanderplats.

image433

Den här bilden har jag snott från Holy Shit Shoppings hemsida. Ett utav rummen. Lite som Konstfacks julmarknad i Sthlm, bara mycket större och en del roligare grejer. Men trots det så var det mest pins och örhängen till salu. Jag köpte ett roligt halsband!

Nu är kl halv tolv ungefär, vore så grymt att försöka komma i säng innan kl 05... ska göra ett försök nu!

/LF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0