Natt i Berlin...

Jag har börjat få för vana att gå och lägga mig tidigast 04 på natten eller ska man kanske säga morgonen? Okej att jag inte går och lägger mig kl 22 eftersom jag ändå på helgerna kan hoppa i säng tidigast 04 efter spelningar, men kl 02 vore en mer trevlig tid att gå och sussa. Nu är kl 05.25 och jag känner mig inte det minsta trött... Har ni några tips förutom att dricka varm mjölk som kan få mig att somna som ett litet barn?
Jag har provat med musik, både att lyssna och göra, men d går inte mer nu. Har skavsår i örenen och på öronen efter mina hörlurar på, några timmar efter kl 22. Sen har jag läst bloggar av diverse karaktär och kolla Facebook fem ggr. Letat en grym födelsedagspresent på nätet (allt det jag hade tänkt mig som bästa presenten verkar inte funka, irriterande! Hatar att få ångest av att köpa födelsedagspresnter, och till en som fyller 30, gaaah!) Läst Tjuvlyssnat och hoppats på att få mig ett gott skratt, men bara småfnissat lite. Nu ska jag gå och lägga mig igen. Försöka sova och inte skriva innehållslösa meddelanden på bloggen (för det gör jag ju aaaaldrig annars..).

Sov gott!

/Blomstret

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äsch, bloggar är till för meningslösheter.

2007-12-14 @ 10:33:20
URL: http://hannabyheart.blogg.se
Postat av: Fredrik Lkpg

Svårt med tips, jag har mina sömnlösa nätter jag med ibland, när kroppen är ur fas eller jag har ätit nåt dumt (för mkt socker typ). Jag brukar gå och lägga mig ändå, ligga och fundera, "dag" drömma lite, försöka glömma bort att jag är pigg :) Eller ligga och läsa en bok tills jag känner mig trött och då bara släcka ljuset i precis rätt ögonblick. Tröttheten kommer i cykler ofta, så att ha rätt timing hjälper, och ju mindre man måste göra mellan att man känner sig trött och ligger i sängen desto bättre.

Men nej, inga riktigt bra tips när man är solo, är man två brukar en rejäl massage göra susen. ;)

2007-12-14 @ 12:09:05
Postat av: La Fleur

Hanna- haha ja de är kanske det, jag tvingar ingen att läsa meningslösheterna iaf så all good.. :)

Fredrik- tack för tipsen! Jag gjorde iaf som du skrev och läste en bok, hehe, men den blev för spännande så jag ignorerade nog tröttheten som kom krypande mellan varven och läste ut den hehe.

2007-12-14 @ 20:38:26
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Björn

Promenad är the shit! Man är pigg ngn timma efteråt men sen brukar det gå fint, fast det kanske är osmart att vandra runt i bööörlin by night.
Tråkiga böcker som man måste läsa (plugg) funkar också väldigt bra, så signa nu upp på en 10 poäng abstrakt algebra och låt talkropparna söva dig.

2007-12-14 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0