Snodda bilder från gårdagskvällen på Arena club

Det var ganska mycket av ett schwedenpart igår, fredag, eller är det kanske i förrgår nu. Dygnet snurrar. Lollo och jag var möjligen dom enda svenskarna men inte dom enda som snackade svenska! Känns som var och varannan tysk har en svensk mamma eller pappa och snackar svenska. Nästan iaf. Roligt.

Jag tog det försiktigt med alkoholen, eller för att vara mer precis: det vita vinet. Jag hade verkligen tänkt att styra upp någon annan dricka men eftersom jag inte gick upp förrän sent så blev det iaf en flaska vitt från turren runt hörnet. Men! jag köpte med mig en bubblig illröd läsk som det iaf stod på flaskan skulle innehålla röd citrus. Det blandade jag mitt vita vin med. Det såg läskigt gott ut, men smakade mest vin ändå så efter att ha druckit ett glas mådde jag lite lätt illa, vilket säkert bara var inbillning, men det var svårt att få ner. Det var jättetrevligt hemma hos Lollo och hennes flatmates. Hon delar lägenheten med en tjej som heter Julia och en kille som heter Chris. Båda är jätterara.

Det gjordes sushi i köket. Jag gjorde ingen själv, bara åt det som andra hade gjort hehe. Gott!
Nog för att det är rätt enkelt att göra sushi hemma, men det är billigare att köpa ute. Fast om man gör själv kan man ju iofs göra bara sina favvosar och frossa. Jag som är beroende av sushi borde verkligen.

image426

Såhär kul hade jag det på förfesten.

image428

Arena clubs snygga tak! The roof is on fire, on FIIIIRRRRE!

image429

Citat Lollo: "Beyonce and Lill'kim in da HOUSE!!" Inga kommentarer från min sida haha. Men det kanske kommer ngn på Lollos blogg, vem vet.

Supertrevlig kväll. Lollo och jag gjorde en gott avslut på Bagdad, där hon käkade en kebab och jag en falafel i bröd. Brödet i Berlin som dom har till falafel/kebab e så gott! Varför har dom inte det i Swe?

Gottigottgott!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

Det kan mycket väl komma en fördjupningskurs i ämnet "hiphop-namn på vänner och bekanta". vilken naturligtvis skulle innehålla en redogörelse i Beyonce and Jay-Z värd 3 poäng.

här kan du förbereda dig så du inte flunkar på tentan;)

http://www.youtube.com/watch?v=_s6-D1EczDQ

2007-12-16 @ 13:24:32
URL: http://EttBraParti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0