Corona Party, Pepes Bodega Båstad, 20 juli 2007

Vi hade förväntat oss mycket stek och champagne som flödade så där blev vi besvikna, men vi blev positivt överaskade av Båstad. Jag hade ju lite hoppats på att få skryta om mina insatser i tennisens historia, eller nja... spelade mjukboll i en termin och sen hårdboll (ja precis de vanliga tennisbollarna!) 1 gång..

Kvällen startade med middag på Pepes
image75

image76
Adeline beställde in en smaskig pizza med det mindre smaskiga namnet Gamla kläder. Servitrisen påpekade att pizzan var menad för två personer eller fler. Men det avskräckte inte Adeline, det gjorde snarare att hon kände sig manad at klämma hela själv och inte lämna så mkt som en liten kant! Hon lyckades nästan men såg lite lätt illamående ut efteråt hehe...
image77
Romantsikt va? Jag och Adeline, på en strand i solnedgången, amaaazing! ;)

image78
Dansgolvet! Ser ni! (Eller snarare inte) avsaknaden av champagnen som sprutas och uppknäppta ynglingars randiga skjortor och backslick... oookeeej. Vilka fördomar, men jag hade trott jag skulle få se liite mera sånt iaf.
Ser ni förresten David Bowie!?

image79
Eeeeefterfeeeeeest! Ni kan ju bara döma av Adelines min här hur sjuuukt kul den var! Inte haha. Eller det va trevligt, en liten skara som bestod av Renckarna som vi jobbar med på Pacemaker och några trevliga tjejer. Vi tömde vår minibar, lyssnade på lite tunes i kasst datorhögtalarljud och sen så var d inte så mkt mer. Kankse hoppades ni på detaljerade utläggningar om sex-och sprit orgier, men icke denna gången... skulle ju kanske iofs inte skrivit om det här då hehe.. eller? Moahhaha.

1-0 till Båstad iaf!
Eller hur nu poänsystemet fungerar.. jag var väl ingen höjdare på tennis. Men jag e grym på Badminton!

/La Fleur


Kommentarer
Postat av: a.i.

Kul o läsa, väntar dock på reportaget från ibiza! hohoh...

2007-07-25 @ 17:40:25
Postat av: Gustav

Fan att jag missade er där! Nästa gång får ni svänga förbi Svenssons bodar nere i hamnen också :)

2007-07-28 @ 15:48:04
URL: http://girlp.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0