Ibben pepp!

Ouff, snart så är det dags! Är bara tvungen att hetsa lite om vår kommande tripp till Ibiza i juli.
Som ni läst tidigare så var vi och demade Pacemaker på Sonar i Barcelona (eller vi och vi, jag var ju borta i Polen mestadels av tiden..). Nu är det iaf dags för lite demo igen - på Ibiza!
image57
Japp.... EIVISSA!!!!!
Ok, jag ska lugna mig lite, vi åker ju inte förrän 22 juli. Eller snyft, jag hinner inte hem från min spelning i Umeå den 21 juli så jag får ta flyget själv ner dagen efter den 23e.. men jag klarar mig nog hehe!
Och så stannar vi där tom 27e. Tyvärr inte längre då vi måste hem till vår spelning på Trädgården den 28e juli.
Men vi ska maxa hela tiden vi är där så vi kommer förmodligen kunna åka hem fredagen utan att "missa" planet... Och så finns ju alltid closing parties senare i höst...!

xXx//La Fleur




Kommentarer
Postat av: Adeline Supreme

Maxamaxamaxa!!!

2007-07-12 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0