Summer holidays

Oh igår var jag på F12, onsdagarna där är ju bäst! Jag har inte missat nån, när jag vart i stan vill säga, o planen är att inte missa nån framöver heller. Devis härliga Holidays var speciellt bra igår eftersom mina gamla Bricolagekollegor var inbjudna. Dom har alltid koll, det är så skönt. Men eftersom min vapendragare Flurry var ute i Sveriges innanskogar för att återhämta sig gick jag dit själv, det är roligt när jag vet att jag ska träffa folk där. MEN jag visste inte att jag skulle träffa SÅ många. Jag drog vid 1 då mitt huvud kokade över, jag skulle ju mest gå dit o bootyshaka lite o sen återgå till min berusa(n)de sång hemma men istället lyckades jag springa in i ovanligt många bekanta ansikten.  Arightie, nästa onsdag ska jag ta med mig min kamera o dokumentera lite! Wiho men nu är det dags att fixa mitt set till Arvika på lördag. :>/AS

Kommentarer
Postat av: Unni

Brudar! Ni vet att jag är ert största fan. Eller nja... antagligen inte (för det finns större galningar än mig därute). Hoppas kommentarfunktionen funkar nu..
Sanna, see you tuesday and Adeline, See you wednesday för jag SKA till F12 och du ska inte missa någon onsdag! :)

2007-07-13 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0