Förseningar

Det visade sig att Vincenzo och jag skulle med samma flyg till Stockholm idag så vi bestämde oss igår kväll för att dela en taxi. Planet skulle gå 10.40. Han åker från Mitte, Kreuzberg är på vägen så han skulle hämta upp mig kl 09.10. Jag var för en gångs i tid! Väntade... 09.15, 09.20... då smsar jag och frågar om han är på väg. Inget svar.. 09.25 så ringer jag. Inget svar. Han ringer upp en minut senare, total förvirrad och verkligen yrar i panik, nyvaken mao! Vi bestämmer oss iaf för att jag ska ta en taxi själv. Men det var lättare sagt än gjort, tjugo minuter senare får jag tag på en. På vägen till flygplatsen ringer Vin två ggr och är galet stressad och jag lovar att försöka hålla planet på marken tills han anländer. Blir påmind om min och Adelines hemresa sist, när vi kom fram till check-in 15 min innan planet skulle gå och vi fick åka med! Well, well när jag kommer fram 30 min innan planet ska gå till så är det hur lugnt som helst eftersom planet är försenat 15 minuter... SOM BLIR EN FÖRSENING PÅ 3 TIMMAR OCH 20 MINUTER!!! Oh my god!! Jag som trodde jag skulle ha några softa timmar i Sthlm mellan kl 12 till 17, när tåget till Karlstad skulle gå. Uträtta lite ärenden osv. Men icke! Stress! I hate it!

Som tur var så hade jag soft sällskap.

image358

Eric Forss dök upp också! Han som jobbar med Sound Cloud, kolla in det!

image359

Vi roade oss med att göra lite musik.

Jag hann ändå, sitter på tåget till Karlstad nu! Adeline är i vagn 3, men hon är på väg hit nu till mig i vagn 5, vi ska Housewifa lite!

xXx
/La Fleur

+++
I DON`T like delayed flight, busses, trains.... Today I had to spent more than three hours at Schönefeldt airport on my way to Stockholm. Boooooring! Anyway, got to Sthlm just in time for the train. See you on the dancefloor in Karlstad tonight :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för igår och speciellt för skivan, jag blev jätteglad. Har tidigare lyssnat en del på mixen över nätet och det känns fint att ha ett eget ex. Hoppas ni får en bra kväll i Arvika och klarar er utan förseningar på resan tillbaks.

2007-11-10 @ 16:37:18
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: La Fleur

Tack själv, du och dina vänner var snygga och grymma på dansgolvet! :)
Kanske ses i Karlstad på Koriander igen inom en inte alltför lång framtid...

2007-11-10 @ 19:55:32
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0