Liten resumé Uppsala och Linköping!

Jag tänkte skriva några rader om den väldigt händelserika helgen jag haft här hemma i svedala. I fredags skulle jag åka till Linköping för att spela på premiären av Fashion Club arrangerat av Sweapsound. Det var riktigt kul att komma dit och jag träffade Elina som precis flyttat dit! Vi är kompisar från gymnasiet och har delat alla gymnasiekärleksproblem och fröjder som nånsin kan finnas (Hehe, dock så var det inte så många fröjder för att va ärlig. Men det verkar som jag fått revansch i ett avseende iaf, hm, nog sagt om det.)


image391


Här står vi under Fashion Clubs enorma discoboll! Så jävla snygg.

Tyvärr så blev det aldrig några fler bilder där inifrån. Elinas syrra som var i stan var fjortis och började må så illa så dom va tvungna att dra hem. Och jag var väldigt bisi.

Som Daniel på Sweapsound varnat om flera gånger innan så ÄR Linköping ingen housestad, o JA det förstog jag nog. Och hade dom skrivit "techno" istället för house på flyern hade det tydligen varit sjukt svårt att dra folk dessutom. Så ni förstår ju vad jag hade att tampas med... Men jag känner mig ändå nöjd med tanke på förutsättningarna, och jag fick ändå en hel del grym respons. Sååå, jag tycker det var mycket lyckat ändå!


Men igår så skulle jag då till Uppsala och spela på Klubb Autobahns säsongsavslutning! (Ja, antagligen då, det läste jag nånstans och det var inte alls helt klart tydligen, men det är som vanligt med journalister då.... hehe) Här kan ni läsa en artikel om mig i untz untz untz UNT. Jessika, en kompis från kth, följde med mig. Det var underbart bra för hon hjälpte mig att bära väskorna, tog massa kort, blev helt plötsligt sjukt kaxig över att hon kände mig och åt en hel chipspåse helt själv.

image393


Jag är så himla nöjd med igår! Det var verkligen supergrymt och jag lyckades med ett helt jäkla långt set som jag själv tyckte var fett bra rakt igenom. Och jag lyckades connecta. Lite synd bara att djbåset var så himla högt, det försvårade ju den sista delen lite.


image394

Dom hade jättefina visuals och hade fixat nåt nytt program som dom trixade med så allt gick i takt. Och allt projicerades på en genomskinlig plastduk, med en strob bakifrån! Robert Nyberg som är en av arrangörerna ( tillsammans med Ingrid och Nick Carter, även kallad Nicole, från Sister Uppsala och några till, dom är runt 10) bakom klubben utnämnde mig till säsongens bästa gästdj! WIfuckinHOOOOO säger jag bara!!! Så jävla bäst kan man va! :DDDD


image392

Ska bara visa min fina tröja jag hade här för jag gillar färgen så mkt. Det är kreativitetens fäg! Inte helt lyckat med svarta linjen men iaf.

Tack för mig,
Adeline

Kommentarer
Postat av: Anonym

du va grym i linköping och det va sjukt skönt att jobba i baren när du spelade. jag blev kär.

2007-11-26 @ 17:31:44
Postat av: Adeline S.

Oh tack! Gud så kul! Ni får gärna ha lite mer socker i mojiton nästa gång :)

2007-11-26 @ 18:07:50
Postat av: Björn

"Linköping ingen housestad"
Tyvärr så, har varit med i försök att få igång det. Men som alltid så blåser det friska vindar i linköping, denna gången från norr. Tacksi!

2007-11-29 @ 15:41:45
Postat av: Adeline S.

Hehe, härmed har ni överbevisat er och jag utnämner er därför till årets housestad 2007 med motiveringen "Allt går med mycket vilja!" Grattis!!! :D

2007-12-03 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0