lkpg och uppsala

I helgen ska jag till Linköping och Uppsala och spela! Denna gång blir det en hel helgs äventyr på egen hand, länge sen jag spelade själv också faktiskt. Senast var nog, hm, i somras på Stockhomsterassenoch Neat vs Nacht och då var det ju inte ens speciellt länge. Bara några låtar.

Men folk verkar ju lagom peppade (!), det har redan hunnit komma några fbpåhopp och jag hade lagom mycket strul med att fixa en ok pressbild till alla trycken som skulle göras. Har ju ingen kom jag på! Mycket pga att min pc dött iförsig och vägrar starta igen. Däri fanns allt jag sparat på senaste åren. Men jag hittade en till slut som Magnus Gyllenhammar tagit, den får duga för den här gången.

/A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0