Pust

Ojoj, nu har jag återhämtat mig. Var verkligen heeelt utslagen igår och INTE för att jag druckit utan för att det hade varit konstant stress och att jag hade haft hjärtat i halsen i för många timmar i sträck. Mina managementkunskaper sätts på prov och jag tror jag lärde mig mer i fredags än vad jag gjort på alla managementkurser jag nånsin läst eller nånsin skulle kunna läsa. Omplanering och omstrukturering kommer göra det ännu bättre nästa gång.

Well, det var ju grymt redan i fredags förstås och vi har hört mycket positivt! Stinky och Maria hade gjort värsta coola djbåset och kläderna och tvättlinorna i taket var en hit! Plus att tvapparaterna, prydnadssakerna, blomkrukorna och kakfaten var sån himla stämningsförhöjare. Sen fick jag gå crajjsy med en neongrön sprayburk också, grymt ju! Nästa gång lovar jag en såpbubblemaskin dock, då är det Kökstema, den 13onde oktober alltså och då har vi öppet till 5.

Tror La Fleur kommer posta några bilder här snart, jag glömde nämligen helt bort att ta några alls... Stinky tog några som tur var iallafall på några av dom fina grejerna hon och Maria Olsson gjort, kolla på dom här på Stinkys sida i större format eller nedan i mindre. Men en sak är säker iallafall att spela OCH arrangera har återigen visat sig vara en smått omöjlig grej. Men det hade jag tänkt att motbevisa till nästa gång faktiskt, trot eller ej.

Tack alla ni som kom och hoppas ni vill komma hem till oss nästa gång också!

image275

Art made for the Housewives Club by Stinky and construction by Maria Olsson. And yes, it's me and La Fleur in the Housewife outfits. Brilliant!

Love/Adeline S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0