Födelsedagsfest

Ikväll ska jag på kalas! Lollo följer med, ska bli väldigt roligt, jag tänker på vår helg för några veckor sedan, blir på glatt humör och får höga förväntningar på kvällen. Det är Ralf som fyller år, hur många vet jag inte. Ska ut och köpa en flaska skumpa nu iallafall är planen. Eller har ni något bra tips på vad man köper till en kille i 30-årsåldern?! Jag gillar inte att köpa presenter till folk jag inte känner så väl.

image648

Jag gick förresten aldrig ut igår.. så pepp innan men ack så trött. Var tvungen att sova en stund innan, det brukar funka bra, men det skulle jag aldrig ha gjort igår! Det va faktiskt helt omöjligt att gå upp ur sängen. Så jag avblåste alla festplanerna, men en känsla av att nu-missar-jag-världens-roligaste-grej. Kunde dock sen inte somna om och låg i sängen en stund och velade om hurvida jag skulle kasta mig in i duschen och springa till Berghain och möta upp de andra. Kollade på tv på internet, härligt. Somnade inte förrän 5.30.. orka! Hade ju likaväl kunnat gå ut, nästan. Vaknade pigg kl 10.30 imorse. Mitt dygn är vridet och galet igen, jippie... Nu ska jag kolla med AnnaMaria exakt HUR KUL de hade igår. Gaaah. Ikväll ska jag iaf UT!

/LF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0