Helgen som gick

Det var en bra helg! Men skönt med Måndag också. Nystart, massa jobba, gillar det!
Lördagen var jag ju först på födelsedagsmiddag på restaurang Alpenstueck som ligger i Mitte.

image650

Väldigt gott och trevligt! Därefter drog vi till en klubb som hade premiäröppning i torsdags. Heter Replay och ligger på Köpenicker Str, mellan Spindler & Klatt och Sage Club ungefär. Det var en Lucky Strike fest, invitations only, vi hade inbjudningar så det va inge probs och det serverades gratis drinkar vilket var trevligt. Men hur mkt man kan röka på en kväll? Kändes som om alla kedjerökte hela tiden eftersom det såklart fanns gratis cigg. Eftersom ventilationen inte var färdigbyggd ännu så tårades mina ögon konstant och igår kändes det som jag fått cancer i lungorna efter all passiv rökning, illa. Det var trevligt iaf. Kul med nytt ställe!

image651

När Taan började skriva i gästboken, se kasst foto ovan, saker som: Sanna La Fleur was here. Bitches! kände jag att det var drags att dra. Vi drog en sväng till Cookies men jag kände att kvällen hade nått sitt kulmen och tog en tarre hem.

Nu ska jag förhoppningsvis hitta massa nya låtar till mitt komamnde dj-maraton next week, mer om det sen.

Ha en bra måndag!

/La Fleur

Kommentarer
Postat av: malmliden

hejsan. om jag vill komma i kontakt med dig ang en eventuell spelning, hur gör jag då? har du ngn e-mail du kan nås på?
mvh Martin Malmliden

[email protected]

2008-04-29 @ 16:04:30
Postat av: La Fleur

Hej Martin,

du når mig, La Fleur, på [email protected].
Om du vill komma i kontakt med både mig och Adeline så når du oss på [email protected]

Bästa,
La Fleur

2008-04-29 @ 17:39:51
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0