Ume ikväll!

Nu är vi i Umeå, även kallad björkarnas stad. Därav den fina bilden nedan:

image636

Vi spelar ikväll på ett ställe som heter Corona. Jag har ju varit här och spelat säkert fyra gånger tidigare men då i Redsledge regi och en gång på Umeå Open, men första gången på Corona och som Housewives. Ska bli roligt!

Jag är fasligt trött bara. Sov bara 4 timmar efter spelningen i Uppsala i torsdags och lika mycket till inatt efter Berns till idag. Sov 30 min nu på hotellet. Skulle nog behöva sova mer men vi måste jobba undan några grejer innan jag åker tillbaka till Berlin imorgon. Jag känner mig faktiskt lite som en flyttfågel på tjack, som en vän sa igår haha.

Hoppas iallafalla att få se alla Umeåbor ikväll på Corona!

/La Fleur


Kommentarer
Postat av: je suis une bra parti

haha...stackars la fleur!

Vi var på ett fik idag som hette Fleury. Det var helt fantastiskt..trots massa barnfamiljer. Det var så bra att man glömde det...Dit ska vi gå när du kommer tillbaks!

mot Berghain!!

kram

2008-04-19 @ 22:20:01
URL: http://Ettbraparti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0