Watergate heute abend!

Ska dit och dansa lite. Sascha Funke (bilden nedan) och Efedim spelar.

image630

Jag gillar att jag bor ungefär 5 minuters promenad från Watergate. Så borde det alltid vara. Fast lite farligt också. Om det rycker i klubbtarmen för ofta. Men ikväll ska det drickas vatten, dansas och vara i säng i hyfsad tid!
We´ll see about that...!

Var och lunchade med Lollo idag förresten. Gott. Fick träffa hennes chef också, han såg inte så läskig ut som jag hade förväntat mig, men skenet kan bedra som vi vet... och om ens hälften av Lollos historier om chefen är sanna så är han är en ulv i fårakläder. Kontoret var flådigt, det gillade jag. Men om man "säljer" snygga människor så måste man ju ha en snygg lokal att sälja dom i. Det är en modellargetur alltså, ingen bordell.

Nu ska jag antingen ta en powernap och/eller äta ännu en bit av den goda sockerkaka som Hamburgaren hade gjort idag när jag kom hem från lunchen.

image631

Visst är den fin, den va god också!

Det lutar åt sockerkaka, sockerchock och sen till Watergate!

/Blümchen

Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

haha...bordellen är rätt mysig faktiskt. Han har ju skärpt sig men nog är han en ulv alltid. maskerar t.ex. varje elakhet med ett stort hjärtligt skratt typ: "Fan va ful du är idag da...HAHAHahhahahhahHAHAHAHHAHAHAHHAAAA..bara skoja"

lätt är det inte..men jag förstar att ma inte tror det är sant...

fin sockerkaka din karl gjort! Min hade inte bakat när vi sags men det blev andra bullar..och de var inte sa dumma de heller:)

2008-04-10 @ 10:31:34
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: andrew

WATERGATE äger

2008-04-15 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0