Housewives sista sommarkväll på Fredsgatan 12

Adeline och jag var och satte upp vårt kök och HouseWives-banderollen redna klockan fyra igår på dagen. Fredsgatan ser lite annorlunda ut i dagsljus...



Här är Adeline i vårt fina kök (gjort av Hanna & Jessica som kallar sig för Bittra Britta när de jobbar ihop).



Här är ovandelen som ska sitta ovanför och bakom oss i djbåset men på F12 så får den inte plats där.



Visst är den mäktig, lite svenska flaggan över den.. WD!

Fredsgatan igår va jättebra! Efteråt drog vi till Berns och dansade på 2:35:1 en sväng och därefter en båtfest vid kajplats 16 på Södermälarstrand. Båtfesten var väl sådär, men kan hända att vi var tidiga kl 05 på morgonen.. pallade inte vara kvar, särskilt inte när jag tänkte på jag skulle upp kl 10.30 idag och ta tåget till Göteborg för att sen åka bil till Strömstad där jag spelar ikväll på Sunset Vibes... Plus att jag är rätt bortskämd med riktigt bra fester från Berlin och det mesta i Sthlm bleknar i jämförelse...



Hoppas Sunset Vibes blir bra ikväll.. det ser ju ut att regna och jag ska spela utomhus på Terassen på The Cod.. well, hoppas de har ett tak. Sen djar Fred Falke spelar 00-03, det tänkte jag lyssna på.

Nu ska jag försöka sova 30 min innan jag e framme i Gbg!

/La Fleur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0