Kommande P3 Dans - intervju med Busy P

Nästa P3 Dans som vi sänder kommer innehålla en intervju med Busy P . Det var presskonferens inför GO´08 dagen i fredags men vi fick hugga honom innan eftersom vi hade lite bråttom iväg. Tyärr tog jag bara ett kort på Adeline och pressrummet och inget på Pedro själv men men...



Här men här är han Pedro Winter aka Busy P.



GO´08 festen var väl för övrigt en trevlig tillställning, åtminstone i tanken... men det spårade nog ur lite, man kände sig som en packad sill och det tog mig 25 minuter att gå från min spelning i Sturegallerian till Dieselbutiken där Adeline och jag skulle fortsätta spela ihop resten av kvällen.





Gaaahhh vad mkt folk det var!

Nu ska vi fortsätta spela in resten av programmet.. hörs i etern 30 augusti igen!

/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0