Helgen

Den här helgen hade jag en riktig svennehelg, väldigt kul som omväxlings skull, eftersom de senaste varit väldigt latinamerikanska så att säga. Både i fredags och lördags gick jag ut utan nåt endaste jobb i åtanke eller i sikte. På fredagen blev det Ljunggrens, Riche och Neu och i lördags Slick, 2:35.1 och Spy och i söndags Skärholmen och McDonalds.

Eftersom jag har nån sorts bob numera som dessutom va nyklippt i fredags o syns extra mkt när jag har uppsatt kombinerat med en väldigt för stor skjorta och mina 80s jeans så tyckte min kompis att jag såg mkt "flatig" ut. Hehe, det va dock inte med meningen, visste inte alls vad Slick va för sorts klubb och det vet jag ju nästan inte nu heller när ja tänker efter. Jag körde iaf en old school och frågade djn om nån låt han spelade och han var norsk och gav mig skivan! Alldeles för snällt tycker jag! Men det visade sig att det var en låt som jag spelade för länge sen, eller iaf en version av den, vilket bara måste tyda på att jag har mkt dåligt minne men också på att jag gillar min egen smak skarpt och att den dessutom måste va mkt bra. :)

En sista helgenkommentar om skärholmen bara, gud vilken innerstadsmänniska jag gått o blivit. Känns som jag kom till en helt annan stad bara genom några minuters tunnelbanefärd. Ojoj, inte ens som ute på landet i mina uppväxningshoods.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0