Örebro, Stockholm, Berlin... typ som London, Paris, Montreal..

Eller var det Paris, London, Montreal...? Ni vet låten.. som jag såklart inte kommer på vad den heter eller vem som har gjort den eftersom att komma ihåg namn inte är min starka sida.

Japp, då var jag tillbaks i Berlin, känns underbart! Det var lite tråkigt att åka ifrån solen och värmen i Rio, men det är alltid mycket roliagre att åka hem om det är något roligt som väntar. Och det var det ju! Först premiären för Housewives på Berns 2:35:1 i fredags. Som Adeline redan bloggat om så var det väldigt kul och kändes helt rätt. Lördagen så åkte jag till Örebro. Mina föräldrar var på 70-årskalas i Stockholm så min kära vän Pernilla hämtade mig vid stationen istället. Jag gillar att bli hämtad vid tågstationen/flygplatsen av någon jag tycker om! Inte alltför ofta det händer eftersom jag reser så mycket själv. Jag kanske ska börja posta mina restider här så kanske någon av er kan suprisa mig nästa gång jag anländer någonstans?! Vilken bra idé! :)

Det var roligt att vara tillbaka i Örebro. Pernilla och jag åt en god middag på Wobblers lounge innan jag började spela. Tyvärr har jag inga roliga kort från kvällen eftersom jag inte har någon kamera längre. Grr. Men jag hoppas jag får lite bilder skickade till mig snart, på skivspelare och vegohamburare på Burger King tex.

Idag har jag spenderat mesta av tiden på ett fik/lunchställe som har öppet typ dygnet runt och som har gratis uppkoppling. Har sysselsatt mig med att skriva ett La Fleur - nyhetsbrev, som ser ut ungefär som nedan.

image573

Har varit väldigt dålig med att skriva min egna nyhetsbrev eftersom det mesta tas upp i Housewives- nyhetsbreven, men nu var det dags! Om du vill ha nästa så signa upp dig via min hemsida här!

Sen har jag köpt låtar på nätet, mailat och betalat räkningar. Snart måste jag hem och städa lite eftersom Adeline kommer snart. Nästa gång blir det bloggrapport från båda husfruarna i Berlin!

xXx
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Peter

haha! jajösses ja... tror att dennis har några kort från dj burger king :D

2008-02-27 @ 11:16:18
Postat av: Anonym

var på ett ungefär i berlin bor du?

2008-02-27 @ 22:19:34
Postat av: Unni

Ryssi... Hur mår ni?

Vad kul att ni är united i Berlin snart! Hoppas ni arbetar flitigt. Och att ni delar med er inom snar framtid!!!

Pussies

2008-02-27 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0