Sista natten i Rio

Klockan 23.55 gar flyget tillbaka till Stockholm (via Paris, far se Eiffeltornet fran flygplansfonstret, harligt!). Jag skulle sa garna stanna en vecka eller ett par manader till. Kanske flytta Housewivesklubben till Rio, spela i bikini pa stranden och annat fint haha.

Well, well... jag hade ju tankt att slanga upp manga fina kort nu men igar blev min KAMERA STULEN! Tror jag iallafall. Jag hade den nar jag kom ner fran Cristo men nar jag anlande till Sockertoppen ungefar en halvtimma senare sa var den borta och jag fattar inte hur det gick till. Men det ar ju det de ar kanda for ficktjuvarna i Rio, att sno saker utan att man marker det. Suck. Kameran ar det inte sa noga med, men valdigt trakigt med alla bilder som forsvann! Hade tankt visa bilder fran nar Fredrik spelade pa Brasiliens storsta radiostation, dom har 80000 lyssnare per minut! Hans lat Every Word var en stor hit i Brasilien (och ovriga varlden for den delen ocksa..) sa han ar valdans beromd har. Sen smaskiga bilder fran Rios basta nattklubbar, manga caprinhas, guarana med vodka och vild dans. Turistbilder fran Cristo, Santa Teresa och Sockertoppen, som ni kanske istallet blir besparade ifran.. Jaja, inget att gora at nu, men igar var jag sur!

Nu ska vi ga och ata men min kara bror och hans tjej Paola. Det star mellan farofa (I Love!) bonor och fisk eller Kooni-sushi (kan ingen ta det till Sverige!?).

Ses snart pa i kallaren pa Berns 2:35:1. Oturligt nog kommer ni nog inte se min frascha solbranna eftersom det ar sa morkt hehe ;)

/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Unni

Stackars Sanna! Faen, jag hade velat se bilderna! Tog inte Effo några bilder?

2008-02-22 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0